sesuatu..

ehek! [ngade gile ]


takdela ape sangat. sebenarnya , cuma mahu mengongsi satu video. video ni dilakukan oleh HAKAM yang membawa makna, 'kekal' jika nak diistilahkan dalam bahasa arabnya. tapi bila dimelayukan dan dimanipulasi sedikit.. ianya membawa tidak lagi membawa maksud yang sama.. tetapi lebih kepada satu singkatan nama bagi 2 orang insan yang diberi nama, Humaira' Ahmad Khalid dan Aqila Mathurudi.

takla seberapa objek ini. cuma suatu tugasan yang dihulurkan oleh Muallim Amir iaitu guru teknologi maklumat kami. Tajuk video dipilih berdasarkan teringatnya kami akan sekolah yang bakal ditinggalkan tahun hadapan..[InsyaAllah]. Bukan bermakna yang kami ni Hira's Lover. cuma nk melepaskan betapa sukar + gembiranya = sedihnya kami merasakan bagaimana hira' selepas kami keluar. yelah, bukannya mudah nak biasakan di tempat baru nanti dengan membawa luka-luka dan kesan-kesan haruman yang dahulunya digores dan ditetakkan ke arah kami, tambahan pula luka-luka tersebut telah di spray kn dengan sebotol kecil minyak wangi! tak ke pedih uh..auchh! walaupun pedih tetapi indah dan wangi..

sedar sedar.rupanya bukan kami berdua sahaja. tetapi ramai lagi yang boleh dikatakan hampir sebaya ( kerana bukan lahir hari yang sama ) sebenarnya yang turut bersama-sama kami dalam hadir dalam satu kisah hidup yang kalau nak dicerita atau ditayangkan adalah selama 14 tahun 8 bulan lamanya. Jadi, dengan ilham hati dan perasaan yang telah dikurniakan oleh Allah kepada para hambanya.. hanya dengan beberapa keping gambar sahaja, kita manusia yang hebat ini dapat mengimbau kembali kisah yang mungkin telah lupus atau sudah tiada lagi dalam fikiran kita.

betapa hebatnya otak kita bukan. tiada limitnya! salah kalau ada yang beranggapan bahawa orang kepala besar tu pandai. sebenarnya ilmu bukanlah dalam bentuk jirim.. mustahil kalau kita expert dalam bidang membaiki kereta akan dusumbatkan sebuah kereta dalam otak kita. ilmu seperti yang semua ketahui adalah berbentuk abstract..

* maaf, jika mahu melihat vid tersebut secara kekal bolehla menyelongkar dari dalam pendrive milik aqila atau mayra'

1 hit back !:

yang suci Saturday, 01 August, 2009  

apa yang awk nak sampaikan kat sini?

kt x dpt detect la.

btw , kt nak tengok video yang korang buat! *mcm best je.

saya menyertai

saya menyertai

about the writter

- dihasilkan atas pengaruh ****n
- pemiliknya seorang yang ::undescribed::

pemilik sentiasa teransang dengan kata-kata ini

" setiap kali anda bangun dr tidur merupakan
peluang untuk kita berubah kepada
yang lebih baik "

hanyalah seorang insan yang masih tak tau apa yang dia nak sebenarnya. syukurlah sikit~

sumber kuat hati pemangkin ruhiyah!

borak2 ukhuwwah


ShoutMix chat widget

kiraan ummah