tika ana jejakkan langkah ke situ

bahagiakan? kalau bumi ni betul2 bawah pentadbiran dan naungan orang islam yang really2 islam.


so sweet

tenangnya..

oh bahagia.


sbb apa tau. pernah sekali tu.. saya memborong neccesities yang nk dibwak balik skola. singgahlah kejap kt pasaraya ****n. masok2 je. my gosh! dia pasang nasyid dow~ tekumat-kamit mulut pengunjung2 kt situ. jarang dengar la kan nasyid kt tempat2 awam macam tu. sebab tu diorang cam teruja dan senang hati nk nyanyikan nasyid. maaflah. saya bukannya orang yang panjang hujahnya. cuma nak kongsikan rasa yang hadir saat itu. tiada hadis atau ayat quran yang rasanya mahu dikupaskan. cukuplah doa agar sesiapa yang membaca text ringkas ni supaya dia fikir lagi dalam berbanding apa yang saya tulis.


sama2 kita jayakan industri nasyid tempatan! ( pahal mu. patriotism plak.)

2 hit back !:

Anonymous Wednesday, 05 August, 2009  

haha,

pasaraya mane nih?
promote la sket

rujuk surat beranak Thursday, 06 August, 2009  

slek a wey, tiba2 pasaraya tu pasang lagu cinthon!

saya menyertai

saya menyertai

about the writter

- dihasilkan atas pengaruh ****n
- pemiliknya seorang yang ::undescribed::

pemilik sentiasa teransang dengan kata-kata ini

" setiap kali anda bangun dr tidur merupakan
peluang untuk kita berubah kepada
yang lebih baik "

hanyalah seorang insan yang masih tak tau apa yang dia nak sebenarnya. syukurlah sikit~

sumber kuat hati pemangkin ruhiyah!

borak2 ukhuwwah


ShoutMix chat widget

kiraan ummah